Sådan mor sådan dotter...

Lååång promenad i Mariebergsskogen med sällskap av Mamma och blodblåsor på hälen. Men det var jätteskönt väder och fötterna gjorde sig inte påminda förrän vi kom in igen. Patrik ligger och sover och har beställt pannkakor till middag vilket jag ställde upp på trots att jag är den sämsta pannkaksvändaren i världen. Barnet kommer tycka att det alltid är pappa som ska göra pannkakor.

Så lånade jag ett sånt där gummiband av mamma som man tränar armar med. Det börjar bli lite jobbigt att göra armhävningar nu nämligen. Hon lånade ut den med orden "jag fick sån träningsvärk av det här bandet". Hmmm... Jag vet inte om jag bör berätta att det är tanken.

Nu har jag själv gjort tre övningar med bandet och jag börjar förstå hur hon tänker. Kanske den nu får ligga och vila i min garderob en stund istället.

//Anna, lite latare än vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0