MAGBLOGG V33+6



Så här mycket plats tycker vår dotter att hon behöver i denna stund. Har hon frågat om lov? Har hon bett om ursäkt för alla sparkar? Har hon lämnat datum till berörda instanser om när och hur hon ämnar att göra oss sällskap? Nej, nej och nej. Vi är givetvis inte jättearga men vi kommer nog att skälla lite på henne iaf. Själv håller jag på att gå i bitar av längtan, men det struntar hon väl med i. Otroligt hur man kan sakna någon man aldrig har sett...

Vi var på den där förlossningsföreläsningen uppe på sjukhuset i dag. Vi kände oss inte alls speciella när alla magar började vagga in där, detta förargade oss till den milda grad. Så vi drog i pausen, körde 1 timmers stenhård powerwalk istället. Nu var det lite innehållet i själva föreläsningen som gjorde att vi tröttnade på den också men den andra anledningen lät roligare.



Anna har rekat lite promenadstråk när jag har jobbat. Så idag visade hon mig STORA rundan, den som skall ta längre än en timme. Vi gick den på 58 minuter, FAN. Men då bröt vi hos Svärmor om sanningen skall fram så den är nog längre på riktigt.



Så här fin spång låg utmed stora delar av vår "trail", den gick genom ett träsk till stora delar parallellt med Klarälven. Såg en och annan kanot och båt och vart galet sotis.  Allt knoppar här nu och värmen har nog kommit för att stanna./Patrik, glad som en liten flicka över våren!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Promenadstråket ser grymt ut och magen likaså.

2009-04-27 @ 20:26:48
Postat av: Elin

Tack. Näe, inte alls länge kvar, mindre än 2 veckor, om h*n nu kommer på utsatt tid. Helt ok, jag länkar tillbaka. :)

Är allt bra med er annars?



Och nej, jag tror inte det finns storkar här, jag har aldrig sett nån, men man kan ju alltid hoppas att det flyger förbi någon. ;)

Kram

2009-04-27 @ 22:02:24
URL: http://elliinh.blogg.se/
Postat av: Elin

kanske får ni två kommentarer nu, jag vet inte vart den andra tog vägen. =/



Tack. Inte alls länge kvar, mindre än 2 veckor om h*n vill komma på utsatt tid. Helt ok, jag har länkat tillbaka.

Är allt bra annars?



Och näe, jag har aldrig sett någon stork här, men man kan ju alltid hoppas att nån väljer att flyga förbi ;)

Kram

2009-04-27 @ 22:10:31
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0