Kvällsblogg i herrens år

Då har man avverkat ännu en dag i sanningens tjänst. Förutsatt att sanningen är att låsa dörrar och säga -hej, till butikspersonal. Idag som igår så tackade jag ja till att avlasta min kollega då han gärna ville slippa de sista 1,5 timmarna på mög-bevakningarnas mögbevakning. Den där biljetthallsgrejen mao, det var lika tråkigt idag. Hade det inte vart för min fagra frus uppmuntrande sms och den där expressen så hade jag nog skjutit mig själv idag med. Sen fick jag även lite intellektuell stimulans då jag snackade med min gamla klasskompis T, vi hånade icke akademiker och satte oss på höga hästar som vanligt. Skönt med lite hederligt arbetarförakt i denna politiskt tillrättalaggda värld, synd bara att man är arbetare.

Nu ska jag snabbduscha och sen väntar fortsättningen på Vasa-ättens krig, är inne på Erik den 14:onde, mycket spännande./Patrik, I'm contemplating thinking about thinking, It's overrated just get another drink in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0