I dag är jag ARG

För att:

- Jag stukade foten som en motherfucker!! Galet ont och skönt svullet.
- Skulle koppla in förstärkaren till datorn men då kontaktgrejjerna för högtalarna till slut har pajat så blir det inge mer musik. Bara att vänta tills pengarna kommer flygande.
- Mitt finbesök ifrån Stockholm tycks utebli helt pga av kylskåp och flickvänner. Har endast fått slutgiltigt nej ifrån 50% av deltagarna dock.
- För att folk INTE kan parkera i parkeringsgarage.
- För att jag inte fått klara besked angående mina timmar.
- För att jag fick sitta i telefonförhör med sheriffen i  20 minuter i morse. Efter 10 minuter ringer han tillbaka och läser upp vad han hade skrivit om förhöret och han hade fått allt om bakfoten, nästan iaf.

Nu skall vi se om vår hemlagade pizza och lite soffmys kan få mig på rätt köl annars kanske jag måste frustrationsbita någon i vaden./Patrik, inte att leka med idag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0