Före födelsedagsfirandet!!



Eftersom varken jag eller frun har tålamod så fick hon sina galet bra presenter idag istället för i morgon då hon faktiskt fyller ÅR!! Så här glad vart hon iaf, jag träffade rätt tror jag eller så spelar hon bra.




"När du snart har blivit mamma och måste upp om natten och amma, men i sängens värme vill stanna då kan du svepa in dig i denna så du inte blir kall om din panna"

Nu vet jag ju att man inte rimmar på födelsedagspresenter men jag gjorde ett undantag. Det var varken bra eller poetiskt men det kom från hjärtat.



Sen gick vi med Lotta på någon form av spritcafe, jag fick en cider och blev Stockholmsdryg. Anna fick nöja sig med en kopp te och Lotta hällde i sig över 11 glas vin.



Nu hade jag trevligare än så här, men jag ville spela lite svår. Snart stundar sängen och i morgon skall jag upp tidigt och laga födelsedagsgröten./Patrik, är där det händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0