FBK-HV71 4-1 !!!!!!!!!!

Den andra semifinalen FBK-HV71 igår kväll. Spännigande värre. Jag lockade med min man med cider först till pianobaren och sedan vidare till Tables där vi såg hockeyn. Jag är riktigt stolt över hur värmländskan smyger sig på honom. Han lärde sig snart hur och var man skulle ropa i matchen samt att man inte skulle ropa varken "hög boll" eller "omkast" någonsin.

Det var fantastiskt att vara ute en sväng och jag fick fyra "hej-vad-längesen-så-kul-att-se-dig-välkommen-hem-kramar" av mer och mindre känt folk. Väldigt mysigt!

Jag mutade till mig en ny kort-kort kjol med hjälp av ciderna igår. Kort-korta jeanskjolar är tydligen helt okej att ha som mammaplagg men det finns förödande dåligt utbud på roliga strumpbyxor att ha till. Men det gör mindre, man kan ha sina gamla om man kämpar lite.

Så ikväll ska vi på "The rocky horror show" på Värmlandsteatern och jag antar att Patrik kommer få några fler cider.

Jag längtar efter eget internet så att vi kan ta upp fulbloggeriet på allvar igen. Ha överseende.
//Anna, uppklädd för första gången på ett halvår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0