Blogg HEMIFRÅN!

Fantastico!!!
Vi har numera internet också. Vuxenopäng i mängder!!! Internet med kabel, dubbelsäng, middagsbjudning, svärmorstedrickning och självscanning på ICA. Jag ska bara snabblogga, sen väcka Patrik som sover (wonder why? Vi klev ju bara upp 0505).

Små, små saker som irriterat mig idag:

*Fastighetsskötaren Lasse Kongo hade idag med sig en kollega som pratade likadant och jag fattade ingenting.
*Nougat botar inte halsbränna, den gör det värre!
*Om en lägenhet är "nytapetserad" för två år sedan spelar det uppenbarligen ingen roll hur tapeterna ser ut. Dom ska ändå hålla i fjorton år innan man får omtapetserat.
*Hyresgästerna som bodde här inann oss bajsade och stoppade ner fyrahundrafemtio ton hår och äckelsaker i avloppet innan dom flyttade utan att städa efter sig.
*Internetkabeln är bara 15 meter lång så om man inte köper ett trådlöst system till modemet får man leva med kabelhelvetet från satan (förutsatt att man vill ha datorn ståendes i ett arbetsrum och inte vardagsrummet men DET VILL MAN!)

Små, små saker som gjort min dag lite bättre:

*Lasse Kongo x 2 bytte vårat handfat till ett nytt och rensade äcklet från de förra hyresgästerna åt mig.
*Ikväll får jag träffa min stora syster m familj.'
*Vardagsrummet kommer inte se alltför taskigt ut när vi får vissa våder otapetserade och lite snyggt på väggarna.
*Jag har bakat en morotskaka som jag ska bjuda på ikväll och en cheesecake till syrrans jobb imorgon. Bra Karma-kom min väg!
*Vi har iallafall internet.

Nu ska jag kanske väcka P...

//Anna, internetmästaren.

Kommentarer
Postat av: Anna

Aa, men grattis.

Nu förväntar jag mig ett hemma hos reportage ;-)

2009-04-08 @ 21:36:57
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Tväråna

Vi gillar det här med cheesecake till mitt jobb... :-)

2009-04-09 @ 08:24:22
URL: http://tvaeraana.blogg.se/
Postat av: Anna

Alltså, det märks inte att ni har INTERNET, ni e så dåliga på att blogga!

Glad Påsk på er då ;-)

2009-04-10 @ 10:39:46
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0