1§ Brb: Den som skrattar åt den som ligger ner dömes...

Till "olaga skrattande åt liggande" i minst 6 månader. Jag har letat efter den texten i den där boken med lagar men fann den inte? Det började med en brottningsmatch på ca 6minuter i morse, vilket för er som inte brukar brottas upplysningsvis är en väldigt lång och svettigt tid för att få på någon fängsel. När jag sen sitter på personen i ett sk "benlås" för att han inte skall kunna göra mer dumheter så är en av alla smarta saker han säger till mig att han skall knulla mig. Eftersom jag är lite rädd för min fru så upplyste jag honom om att han bör gå via henne för att få tillstånd en sådan grej. Polisen som tog hand om avrapporteringen tyckte att det var lite lustigt och skrattade till. Han fick då lära sig ytterliggaren en sak som dem hade missat att lära honom på PHS. Det var just att det finns något som heter "olaga skrattande åt liggande".

Man lär så länge man lever./ Patrik,snart pannkaksstinn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH, var visst inte bara herr Sundgren som kunde göra sig lustig. :P

2009-04-16 @ 22:10:54
Postat av: Patrik

j du anonyma, det är BARA jag som kan göra sig lustig. Den andre var fullt allvarlig därav kan det ej klassas som ett försök att vara just lustig.

2009-04-17 @ 09:32:38
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Micke

Jag skrev ju mitt namn :P

2009-04-17 @ 18:33:21
URL: http://www.randler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0