Väl hemkomna från ICA...

Så säger Patrik såhär:
-Vi har en full frys, gumman!

Jag ser så många orostecken i  detta uttalande.

Nummer ett:
VI har en full frys (aj, aj. Nu verkar det verkligen vara ett "Vi" alltså)

Nummer två:
Jag har aldrig haft nånting i frysen förut (dvs Vad ska jag göra med allt i frysen? Äta? Tillaga? Ge bort till vår Gestapotant som bor på området? Så många frågor...)

Nummer tre:
"Gumman"? Orkar vi ens kommentera?

Eftersom det förefaller vara samma dag ännu (tydligen min matlagardag) så får jag väl pröva det där då. Matlagning alltså...




Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till ;-)

Och vad jag vet så är bror inte så svår att tillfredställa, havregrynsgröt eller pannkakor går nog alldeles utmärkt.

Gumman......det orkar jag inte kommentera.

2008-09-03 @ 20:10:46
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är juh tävlingsmänniska så det allra viktigaste för mig är ändå att slå honom i matlagning, vad det sen blir är inte så noga;)

Vi ses uppenbarligen på Fredag, det blir skoj. Hej!

2008-09-03 @ 20:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0