To Do

Att göra idag, min första dag som skol och arbetslös:

- Betala räkningar med min jättelön som jag fick idag.
- Sätta upp kökslampan då det börjar bli mörkt tidigt nu om kvällarna.
- Dra ner på stan och söka det där jobbet, min första arbetsintervjuv på VÄLDIGT många år.
- Ikväll om den här förkylningen som vägrar att dö ut ger med sig så ska jag ta mig till dom där träningsmänniskorna och titta vad dom har att erbjuda, detta innan parfetman har kvävt mig fullkommligt.

I morgon ska jag dra och "överaska" min blivande i Luleå!!! Skönt att få se henne en dag tidigare, det är liksom lite roligare när man är med henne/Patrik

Kommentarer
Postat av: Den där Västerås-Anna.

Och så den viktiga femte punkten: Åka till Västerås med skrivare och hjälpa en liten Anna och bli bjuden på fika. :D

2008-09-16 @ 10:16:50
URL: http://darth-harald.blogspot.com
Postat av: Patrik

Du inser att du är galen va? Men fikat tar jag gärna, på fredag.

2008-09-16 @ 10:23:11
Postat av: Tvärånasyster

...och givetvis har du och/eller din bride to be en stående inbjudan till Karlstaden när och om tid och lust finnes.

2008-09-16 @ 15:19:24
URL: http://tvaeraana.blogg.se/
Postat av: Patrik

Trevligt minsann, får se om jag kan övertala henne snart då!!

2008-09-16 @ 16:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0