To do , i't again

Jo då har jag gjort förljande:
 
- Fikat med Stockholmskompis med flickvän.
- Planerat flytthjälp med div slavar.
- Vart på någon form av anställningsintervjuv, bokat tid för provjobb på måndag.
- Lämnat pengar till behövande.
- Handlat  (utan min banan var det inte så lustfyllt).
- Avsagt mig CSN, dom kommer att sakna mig.
- Avsagt mig i mailform min plats på programmet.
- Kopnstaterat att min nacke/rygg region är DÖD, den har utgått pga soffsovning i natt, jag skyller allt på TV'n.


Av detta drar jag slutsatsen att mina nästkommande To Do - listor skall tillverkas EFTER dagen inte innan, man ser så mycket effektivare ut då!/Patrik

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Jag ska plugga lite också. Lite distans och så. Men måste ju få in lite pengar nu när jag ska bli storstadsbo, så jag ska jobba som pers.assistent. Sa upp mig på mitt nuvarande jobb idag.

2008-09-16 @ 18:40:49
URL: http://jamilllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0