The Slut



När städning, slängning samt packning var gjort så låste jag lägenheten och så begav vi oss. Efter 5 mil så började Drivan (Volvon) att rycka, vi stannande och funderade över alternativen, sen åkte vi vidare. kom till Tönnebro då jag trodde att det där missljudet skulle käka upp oss. Vi stannade åt pannkakor och jag ruckade och skruvade på allt jag hittade både under och över bilen. Sen körde vi vidare, då med Anna vid ratten, om det var hennes försiktiga handlag eller om mitt skruvande hade gett utdelning ska vi låta vara osagt men vi tog oss timm Umeå utan vidare missöden. Resan tog bara 9,5 timmar!! Vi sjöng mesta delen av tiden och nu när jag har fått en egen sångpedagog så kan inget stoppa mig, vi SKA bli nya Roxette, jag får vara Marie.  

Kommentarer
Postat av: Anna

Har ni haft en tung helg ??

Blev du av med lgh?



//Syster

2008-09-21 @ 21:17:24
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Anna

2008-09-21 @ 21:19:28
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0