Tävling

Eftersom min fru tävlar om allt, (jag sysslar inte med sånt) så hävdar hon att hennes kompisar är mer aktiva bloggläsare än mina, jag hävdar ju givetvis motsatsen (dock inte för att tävla, mer för att redovisa fakta), men ett faktum är ju iaf att mina kompisar kommenterar mer än vad hennes gör. Min fråga nu, visst har jag vunnit då (om jag hade tävlat alltså) ??

I morgon drar lyckligaparet till Lycksele för att hämta vinterdäck samt för att fika, vidare så står det en 740 där som vi ska kolla på. Jag har även blivit lovad att jag ska få se och beröra renar på vägen dit. Jag kan eventuellt komma att kränka dom, men om så sker så vill jag så här på förhand säga att det var en olycka/Patrik

Kommentarer
Postat av: söndagsmannen

jaja flitig läsare e man ju, men orkar inte komentera så mycket.



för övrigt väldigt tråkigt att man missar festligheterna i afton!

2008-09-12 @ 15:37:56
URL: http://www.reverbnation.com/stingofsweden
Postat av: Anna

Det tycker vi med... Verkligen. O att Patrik håller på sådär är bara ett bekräftelsebehov. Själv vet jag att jag är faboluse! Kram!

2008-09-12 @ 16:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0