Svår abstinens.

I natt drömde jag att allting var smutsigt och rörigt i lägenheten igen! Jag vaknade i panik och grät nästan av lycka när jag insåg att det fortfarande är rent. Sedan grät jag av sorg när jag insåg att det renaste är mitt abstinenshelvete.
På telemötet idag var jag ute och promenerade i sinne och frustrationsnivån lös igenom lite väl mycket så resterande deltagande bad mig stänga av mikrofonen.

Nu har jag skickat ut min sambo på en fikaturné på stan och jag själv borde jobba ikapp all admin jag har i jobbet. Dock är abstinensen såpass påtaglig nu att jag inte vet hur jag ska klara av detta. Jag borde faktiskt få köpa nikotinfri snus. Bara en dosa iallafall... För det är fortfarande inte nikotin.

Vi har retat gallfeber på varandra under dessa dagar, det är den sanna bilden av parhelvetet kan jag tycka. Och för första gången sedan innan semestern är jag ensam i min lägenhet. Och helt plötsligt duger inte det heller. Helvetiska helvetets alla jävlar så gudsförbannad jag faktiskt är. Ni som vet, ni vet...
//A

Kommentarer
Postat av: Tvärånasyster

Kan ju bara försöka vara positiv, och hävda att det är en bra erfarenhet för Patrik att få se denna underbara sida av dig? Jag har sett nåt liknande, jag bodde nämligen med dig när du var 13-14.

2008-09-23 @ 12:46:49
URL: http://tvaeraana.blogg.se/
Postat av: Anna

"Jag blir skitarg, jag slår skithårt"?????

2008-09-23 @ 14:39:45
Postat av: Tvärånasyster

...och icke att förglömma: "det gör skiitont!!"

2008-09-23 @ 16:41:09
URL: http://tvaeraana.blogg.se/
Postat av: Anna

Du borde faktiskt få köpa nikotinfri snus,

vad hindrar dig? Inte bror väll??



Ang, det administrativa så kan jag göra det ;-P

2008-09-23 @ 19:36:06
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0