Snabba juck

Frugan ringde, jag måste ta mig ner på stan och posta ett brev till Kalix dit hon är på väg. Någon (jag kommer att få skit för det här) hade glömt att packa ner linserna så i morgon kommer hon inte att kunna se något. Tur att jag redan har sökt två jobb idag, effektiv som man är. Vad värre är att den där doktorn inte har hört av sig och att det gör galet ont när jag pissar ( å nej, det är inte klamydia, taskigt va). Hör dom inte av sig under dagen får jag söka akut i morgon. Vad bättre är att rörmokaren var här i morse och fixade vår sönderskakade toalett. Nu stan mao, om jag är en duktigt idiot så kanske jag hinner söka fler jobb idag/Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0