Ren lycka

Nu har vi vart snusfria i snart två dagar. Det är inte så mycket men vi har klarat det galant. Om man bortser från bort-tappad livslust/sexlust/humor, själv funderar jag på att tatuera min fru med nikotinplåsten så fort hon har somnat.

Jag var inne på arbestförmedlingen idag, tänkte att jag skulle skriva in mig där då det tydligen är något man gör. Tanten i receptionen var väldigt vänlig och sa att jag skulle få träffa en handläggare så fort jag hade skrivit in mig i deras databas. Detta är en procedur som dom tvingar igenom alla nya arbetslösa i, antagligen för att knäcka deras psyke helt då denna sida var helt idiotisk och aldrig ville ta slut. Nu har jag lagt in att jag vill jobba som rektor och som föreståndare i en stugby iaf så nu är det bara att vänta på samtal. Btw så gick jag efter halva dokumentet var ifyllt, det hade tagit  20 minuter av dumheter, - jag tar en rast och går och fikar ist, sa jag till tanten som ville tvinga på mig en nummer lapp för ytterligare förnering.

Vi har lite negativ cash flow och detta gör att vi måste hushålla med pengar och mat som vi har i skåpen, det är rätt skoj vad man kan hitta på med lite fantasi, nyss käkade vi lunch. Det vart uppvärmda köttfärsbiffar med pasta och en sås gjord på yogurt, skitgott!!/Patrik

Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS till ert nikotinfria liv ;-D

Hoppas ni fixar det, handlar ju bara om vilja..

Kanske bra att köpa en sån där box-påse, så

ni inte går lös på varandra ;-P

2008-09-23 @ 19:34:03
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0