Oouupssss I did i't

Nej kära läsare, det är inte Hollywood det är på riktigt. Vi har ännu inte satt datum för själva tillställningen men vi tror att det blir till/på sommaren. Mest för att det då inte kommer att dö några bröllopsgäster om dom vinglar ut och somnar. Nu var själa händelsen inte så dramatisk som man kunde ha hoppats på, den var något planerad, så till vida att vi har pratat om det, att det blev just i går var inte helt planerat. I stil med våra andra tilltag så hade det ju så här i efterhand vart lite roligare med 9/11. Men vem har sagt att det ska vara kul att gifta sig? 

Vi drog ner till krogen efter mycket tjat från min fru, vi var där i en halvtimme sen tog vi taxi hem. Min lilla fru måste blir mer ekonomisk då jag inte har den genen. Sen visade det sig att det inte var själva krogbesöket som var det viktigaste utan att det var ett sätt för en viss "vän" till Anna att få lite tid själv med henne, inte själv så mycket som utan Patrik. Detta för att kunna sabla ner mig i lugn och ro. Men som man brukar säga när någon försöker gräva en grop åt någon annan, "då trampar man själv ner i träsket (eller någont sådant).    

Sen kan jag tycka att det var galet roligt att få snacka lite med Lotta och Jenny, detta vart ju påtvingat då vi kom först till krogen. Jag kommer nog komma bra överens med mina svägerskor. Lite pinsamt och lite taskiga känner vi oss ändå mot Lotta som passade på att köpa champagne åt oss på Olles, det var väl fint i sig MEN vi satt då i taxin och var på väg hem. Hoppas den gick åt iaf.

                     Patrik, snart äkta man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0