Och vardagen har infunnit sig.

Citat Patrik:
"Det känns liksom inte helt på riktigt då vi inte har ringar än... Men vi har inte råd just nu. Fast du! Finns det nån tuggummiautomat som har öppet nu?!"

Missions idag:

1. Hitta en tuggummiautomat med vettiga öppettider.

2. Spendera pengar som vi hellre lagt på förlovningsringar egentligen till förmån för bilköp.

3.Fika med Karsten och Torsten.

4. Bota bakfyllan (prio ett egentligen då min  make luktar som min farfar, han är död btw)

5. Leta upp renar på vägen till Lycksele så att vi kan kränka dom.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tuggummiaoutomat e ju perfekt, då blir det mer pengar kvar till bröllopet på en varm exotisk Ö ;-)

2008-09-13 @ 10:50:57
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patriks Lillasyster

jag vet en kille i centrum som säljer ringar och sånt... han säger att han svär att det är äkta och att dom e billiga?! kanske kan va nåt??

2008-09-13 @ 12:46:05
Postat av: Anna

Den killen har jag också träffat på, men

det blev ju svarta ringar på fingret av dem...

Vad betyder det?

//storasyster

2008-09-13 @ 12:47:42
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: P´s Lillasyster

De betyder nog att han hade gömt dom på något obehagligt ställe när han gick igenom tullen....

eller behagligt om man frågar min bror....

2008-09-13 @ 16:52:52
Postat av: Patrik

Vilken bror då? jag är som vanligt oskyldig!!

2008-09-13 @ 20:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0