Lite mycket att tänka på för tillfället.

Vi har spenderat kvällen i bröllopsplaneringens tecken och vi är rörande överrens om att det här är "bit av kaka" detta kring bröllop. Med andra ord har vi förmodligen lika stor koll som jag har lokalsinne, dvs Nada. Men jag kan väl inte helt sticka under stolen med att det är lite roligt samtidigt. Sidan som heter "ekonomi" i vår bröllopsplanerarbok (som för övrigt bär färgen nattsvart) är helt tom för tillfället. Sidan som heter "special people" är värdigt överfull redan nu.

Klockan är som vanligt aldeles för sent för att orka köra 25 mil enkel väg till jobbet för mig i morgon bitti och jag kommer tjura väldigt mycket när han knuffar mig ur sängen, dock har jag inte alltför svårt att somna om på golvet i det stadiet.

Helst av allt vill jag kanske inte åka till jobbet alls mer nu när jag upptäckt det där fantastiska som kallas privatliv, som verkar vara kutym bland normala människor i Svedala. Men har man en bröllopsfest att betala så har man...

Patrik ska, som vanligt, bygga på sin raggarimage imorgon och åka runt i stan i 740:n.

Kommentarer
Postat av: Anna

Godmorgon på er !

Nu e jag på jobbet och det suger....

Trött!

Kan man få ett sånt där "hemma hos" reportage,

så att man får se hur ni har det?



2008-09-15 @ 07:11:43
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

Trist det där med jobbet, Cribs Umeå kommer!

2008-09-15 @ 07:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0