Lämnar stan

Nu drar jag snart till Luleå, där är det tydligen kallare, där blir det mörkare fortare nu, det är 30 mil dit dvs 4 timmar på en buss. MEN, jag får se min Anna en dag tidigare. Anledningen till att jag är så dåliga så jag berättade för henne atty jag skulle komma är just för att jag inte vill stå i kväll på en busshållplats i Luleå där jag inte känner en käft och sen har hon åkt ner till Umeå (visste  inte att man kunde skriva NER TILL UMEÅ) för att överaska mig.  Så ni får ursäkta om bloggen blir lite tunn i dag men vi ska nog blogga från hotellet..../Patrik

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas ni får lite kul i Lule....

2008-09-17 @ 19:00:40
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0