Gräsänka inte så kul som på film

Nu har hon lämnat mig, för det där jobbets skull. Hon kommer tebaks på torsdag och då skulle maten stå på bordet sa hon, jävla körande med mig. SJälv ska jag försöka vara seriös med skolan i veckan, ska tydligen läsa en del (800sidor tills nästa vecka). Har även lite funderingar på att anta ett jobberbjudande som jag fick i slutet av förra veckan. Skulle sitta som en spruta i armen med lite X-tra dollares nu när vi tittar på en bil till, samt att min vördnade fru har en stark önskan om någon form av utrikesresa i januari. Får se hur jag gör, risken är ju att skolan hamnar i skymundan så fort jag börjar jobba och det skulle ju inte vara så bra/Patrik

Kommentarer
Postat av: Lt W -Ondast i järfälla

Va, har du blit huvudjagad, ring mig.

2008-09-08 @ 13:37:29
Postat av: Anna

Det vore ju hemskt om du var tvungen att börja jobba... Vad har du då skaffat dig en fru för??

2008-09-08 @ 14:21:22
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

Bra resonemang syrran, jag låter helt enkelt Frugan ta lite extrapass så vi har råd med mer saker..

2008-09-08 @ 17:33:19
Postat av: Anna

Ja, med det dær jobbet skulle det ju ændå vara som att jag jobbade extra så det går væl jæmt ut...

2008-09-08 @ 18:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0