Förra veckan

Förra veckan vid den här tiden funderade jag på en föreläsninge jag skulle hålla, vidare hade jag tankar på att gå till tvättstugan och hurvida jag skulle dricka sprit eller inte samtliga dagar under 0 ningen eller om jag skulle ta det lungt och dricka varannan dag. I dag har vi lämnat in bilen, sen passade vi på att titta på "nya" begagnade bilar. Sen ska Anna dra till jobbet och jag till uppropet på min nya skola. I kväll är det jag som lagar maten eftersom jag slapp undan i går. Asså, kontentan av det här är väl att man aldrig så noga vet från en stund till en annan vad fan som händer.

Sociologen Rollo May hade rätt, frihetens yrsel ÄR svindlande, men härlig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Antar att du trillat dit ordentligt, den här gången ;-D

2008-09-01 @ 09:36:55
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

Trillat dit och trillat dit, hon har ju en fin bil och den ingick liksom å då kan man ju inte tacka nej.

2008-09-01 @ 09:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0