Drama queen



Eftersom min fru och jag hade det stora "men är du verkligen så bra som du verkar" snacket i går så redde vi även ut underkategorin "så du ÄR ingen drama queen" som gör knasiga saker för att undvika den där hemska vardagen. Så var jag helt lugn när hon ville att jag i kväll skulle åka och tanka med henne, - ett bra tillfälle för dig att öva eco- driving, sa hon. När vi sen satte oss tillrätta och rullat iväg så såg jag på färddatorn att vi hade soppa kvar för 13km, det är 15 km enligt uppgift till den macken som jag tydligen var tvungen att åka till. Hon tittade konstan på färddatorn och jag är säker på att hon hoppades på soppatorsk. Till saken hör att hon innan vi åkte föreslog att vi lämna mobilerna hemma?

Eftersom jag är miljövän så klarade jag provet men när vi tankade fullt i hennes 60-liters tank så stod det hyfsat klart att hon ÄR en liten drama queen. Men, hon är min Drama queen och jag är glad att det inte är vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0