Det här med graviditeten då.

Jag börjar på allvar fundera själv över om jag egentligen är gravid. Alla andra i hela världen vill uppenbarligen tro det iaf. Och Patrik tror det eftersom jag bara blir rundare och rundare. Han går runt här hemma och kallar mig för tjockis HELA tiden!

Sen är det det här med snusandet då. Vi har ju alltså lagt av med det. Ännu ett tecken på graviditet?

Dessutom ska vi ju gifta oss och det måste vara en rent teknisk omöjlighet att gifta sig av ren kärlek. Så graviditet it is.

Vidare har jag rejäla sömnstörningar och det torde alltså inte vara ett resultat av nikotinbrist i kombination med stress på jobbet. Nä, nä. Gravid... Ni ser vartåt det lutar?

Dessutom är jag trött och vill mest sova hela dagarna. Sömnbrist igen? Icket. I believe in the graviditet nuförtiden.

OCH!! Som om inte detta skulle vara nog! Nädå, som filet på såsen har jag även ömmande bröst. Om det beror på träningsverk? Nae....Skulle hellre satsa mina sista budgeterade 40 spänn på bulle i ugnen.

Jag vet att det skulle vara härligt chockerande men jag är lessen... Jag är inte på smällen (Om nu inte Patrik undanhållit något för mig igen). 

Nu ska jag vara lite snäll mot min man annars tror jag att han tar ut skiljsmässa i förtid faktiskt. Stackare...//Anna
 

Kommentarer
Postat av: P's Lillasyster

okeeeeeey........(handen upp som de färgade damerna i USA gör) no need to get bitchy.....

2008-09-24 @ 19:20:42
Postat av: Anna

Men men men... Jag trodde att jag var en bitch juh. Du får väl inte förstöra min image ;)



Det var heller inte riktat enbart mot dig, många samtal fortlöper på detta vis och ur nikotinbristens dimma föds nya agressioner med tillhörande släktdispyter.

2008-09-24 @ 20:00:30
Postat av: Anna igen

Patrik ville att jag skulle vara elak och fråga om det där utspelet berodde på dina hormoner men så långt törs jag inte gå...

2008-09-24 @ 20:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0