Bröllopsplanerna

Idag har vi avhandlat två viktiga punkter i vårt kommande äktenskap.
 
Nummer ett: Barnet.
Patrik frågar om jag gjort något gravtest senaste veckan och jag svarar glatt "Nej, jag har ju inte fått mens än." Varvid Patrik svarar: "Jag tror att jag behöver förklara en sak för dig..."

Nummer två: Förlovningsringar.
Vi diskuterar hur i hundan man får råd med ringar egentligen. I Kalix idag fick jag ett bra tips av BC Malin som hade smält ner sitt och makens gemensamma guld för att smida nya ringar av. Billigt och vackert. Patrik frågar hur mycket guld jag har hemma och jag svarar att jag inte äger ett enda smycke i guld. Då säger han att jag får vackert åka hem till min Mamma och plundra hennes smyckeskrin eller rycka ut guldet ur tänderna på henne. Jag tänker en stund och kommer fram till att det får i så fall bli förlovningsringar i rent amalgam.

Det kommer gå bra för vårat lag känner jag på mig.//Anna

Kommentarer
Postat av: M

Inte ska ni behöva att ta amalgam, - jag har en del vacker plast i tänderna också.......

2008-10-01 @ 14:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0