Avbön

Nu vart det ju inte så där bra och stressigt med lägenheten, så ist valde jag tydligen att säga något dumt till min fru när vi snackade storlekar på kläder. Detta var lite klumpigt men inte avsett att vara så, jag måste gå försiktigare när vi är på minfälten helt enkelt. Jag är dummare helt enkelt än vad som är hälsosamt.

Idag har vi en sån där inflyttningsfest, eller fest, det blir nog mer som att sitta och dricka sig full i samklang med omgivningen, kan bli bra. Men idag ska jag förnya mitt körkort, byta kontakten jag köpte fel i går, samt motera en lampa. Jag ska också fortsätta min jakt på min gamla hyresvärd så jag kan skjuta upp besiktningen av lägenheten sen borde jag verkligen läsa, typ 6-7 kapitel. Det kommer jag givetvis inte att göra, när man har pluggat i X antal år så blir man så pass bra att man aldrig behöver läsa, detta kommer givetvis tillbaka och biter en på det fula stället när det är dags för tentan. Den tiden den sorgen, ni som pluggar/pluggat vet vad jag menar/Patrik  

Kommentarer
Postat av: Den där Västerås-Anna.

Ni får se till att ha fest nån sån där jämn vecka istället!

Och, panikpluggning kvällen innan tentan är den bästa sorten. Jag är nästan säker på att de sa det på studietekniken.

2008-09-12 @ 12:22:24
URL: http://darth-harald.blogspot.com
Postat av: Patrik

Men vänta nu, har du fått den där tjänsten???

2008-09-12 @ 12:27:54
Postat av: Den där Västerås-Anna.

Njae.. Går på den tjänsten fram till vecka 40 iallafall :P Men håll tummarna för längre.

2008-09-12 @ 12:32:01
URL: http://darth-harald.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0