Tråååååkigt

Har skickat make till jobbet. Med mutor till personalen såklart. Så nu sitter jag och undrar lite vad man ska ta sig till... Jag har helgsanerat som brukligt och nu har jag mest jättetråkigt. Kanske jag får dra mig ut i hösten och hälsa på lillkråkan som är rätt ny i den här världen... Första gången jag träffade henne sov hon mest så jag petade på henne hårdare och hårdare tills att hon vaknade. Det får man faktiskt...

Annars vette tusan vad jag hittar på. Allt vardagstjafs är lix över nu och klockan är bara tolv...

Jag kan ju alltid färgkoordinera garderoben en stund.

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Jag ska ju flytta till den kungliga huvudstaden och bli sambo (närmare bestämt till Vasastan). Hur kan du ha missat?

2008-10-04 @ 17:34:24
URL: http://jamilllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0