Teknikens under...

Vi har, alltsedan den här Patrik flyttade in med allt som det förefaller innebära, i mitt singelliv, funderat över hur i glödheta h..vete vi ska få tag i en fungerande DVD-spelare utan pengar... Den som han tog med sig fungerar ju inte, trots ihärdiga försök och mitt ultimattrick: slå på maskinen. Många Söndagar har vi svurit över att inte ha denna maskin i fungerande skick och drömt oss bort i tider då man slapp prata med varandra och bara kunde slöa i soffan framför en film.

MEN, idag... Har miraklet infunnit sig. Patrik ringer sin Pappa, min svärfar som gav tipset på hur man kunde rengöra laserläsaren... När vi skulle pröva detta frågar Patrik om man inte skulle prova att koppla in scartsladden även och se om det gjorde nån skillnad... Vi tänker inte berätta det här för någon... Eh, eller hur det nu blev.. Vi har i vilket fall som helst bestämt oss för en filmkväll ikväll. Den första sedan vi träffades. Typ, som en dejt. //Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Tekniska bertil ;-D



Till och med jag VET att man måste koppla i sladdarna, juuuuuu

2008-10-19 @ 20:08:28
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: P's Lillasyster

Nu har borsan blivit som morsan... hihihihihihi...

2008-10-20 @ 09:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0