Ståckholm

För att få ut sin slutlön på vakteriet så räcker det inte med att säga upp sig, man måste lämna in utrustningen också. Detta blev jag smärtsamt uppmärksamad på nu idag då min tänkta slutlön inte infann sig på kontot. Jag ringde min planerare som sa att det borde ha gått ändå för att det har det gjort med andra människor. Jag å frugan snackade ihop oss och kom fram till att nästa vecka då hon ändå skall vara borta mån- fre passar ypperligt för mig att åka söderut, jag passade då på att boka in två arbetspass också så att resan så att säga betalar sig på något sätt. Så måndag morgon drar frugan till Luleå å jag till storstan.

Passar på att göra någon social visit också , oklart var men en viss balkonginnehavare i Kista har snackat om Gin och Jos i tre månader snart/Patrik

Kommentarer
Postat av: Jocke

Nathalie förväntar sig att träffa sin extra pappa.

2008-10-17 @ 05:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0