Söndag morgon

Då ska jag om en liten stund skicka maken på jobb igen. Där vinner man lite husfrid så att man får städa i lugn och ro. Måste säga att jag är lite tung i huvudet efter gårdagen. Sen har det varit in nån jävel inatt och druckit upp hela rödvinsflaskan för mig också... Så mycket för den tomtebolyckan.

Kära aoptivdotter i form av bananfluga var här igår också och agerade diplomat i bröllopsplanerna som faktiskt framskrider. Jag har lyckats skapa en riktigt stabil stab som ska utföra göromål, samt utgöra föremål för min personlighet. Jag har, som vanligt, som chef, lyckats alldeles för bra och nu börjar jag undra om jag själv ens behöver infinna mig på den stora dagen...

Det dansades en hel del igår också. Vilket är ett måste för jag har en riktigt stor press på mig att kunna uppvisa godkänd dans inför personal och chefer på den stora festen på Lördag. Jag kan nämligen ha sagt att jag kan dansa lite.... Vilket i sedvanlig ordning är fantasi och bluff och ljug.

Nu orkar jag inte skriva mer men jag är förpassad hit till datarummet då min käre make inte vill att jag ska lyssna på när han kissar länge i badrummet... //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0