Skitsaker

Skrivarjäveln är död, den höll i exakt 23 papper. Nu måste jag verkligen ha den så då får jag väl meka sönder den själv på vinst och förlust. Kom på att det kan vara bra att ha med med något papper på intervuvn i morgon som styrker att jag faktiskt har gått i skolan.

Vidare måste jag byta däck på bilarna den här veckan, frugan tuffar ju runt en del och norröver har det kommit snö nu, så det är väl inte långt härifrån misstänker jag. Annars har jag få saker idag att göra.

- Sova på soffan efter att Anna har åkt till Solleffteå: check
- Söka ett jobb:
- Byta däck på Drivan:
- Leta fram papper och inttyg:
- Laga skrivaren:

Som ni ser, det är fortfarande hårt aqtt vara hemmaman/Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0