Patrik bli stor

Då har man varit vuxen idag och vart på intervjuv. 1,5 timmes mangling av tre personer, det var en pärs, för dom. Jag skötte mig rätt bra, tror att jag svamlade ut ibland men vem fan gör inte det. Det enda misstages som gjordes var att jag var på fel intervjuv!! Jag trodde att det gällde ett visst jobb jag hade sökt, så jag hade förberett mig och läst på om deras organisation och verksamhet. Lite förvånad blev jag när det under intervjun gick upp för mig att det här var något helt annat. Jag sa som det var så skrattade vi åt det och gick vidare. Dom hade 50 sökande och ca 10 skulle komma på intervju, så jag får väl se hur det gick. Dom skulle höra av sig om cirka en månad. Så är det någon norr om Mälaren som har ett jobb till mig så får ni gärna höra av er, vi är ju trots allt mobila.

Nu har jag slängt in en tvätt och fyllt diskmaskinen, jag måste tydligen göra sådant för att få mat här, snart kommer lilla frun hem och då måste ju allt vara tipp top/Patrik

Kommentarer
Postat av: Magnus

Nej du, vuxen, det blir man först när man lärt sig stava rätt till intervju. :p

2008-10-15 @ 13:38:40
Postat av: Patrik

Skönt då har jag ett tag kvar som UNG!!!!

2008-10-15 @ 13:58:19
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Magnus

Grattis! ;)

2008-10-15 @ 16:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0