Ny vändning

Alltså, stora saker händer i parlivet. I dag bytte vi ut ICA Maxi till förmån för Willys, det är stort. Dom hade någon äcklig wokgrej i sitt bjudkök, we are not impressed! Däremot hade min fru rätt i att det nog var lite billigare där, nu har vi dock förbrukat en stor del av resterande månads matbudget, men det kan det ha varit värt.

Vidare fick jag en callback av en eventuell arbestgivare, dom ville att jag skulle komma dit på intervjuv nu på tisdag. NAJS! Är kanske inte det direkta drömjobbet men det korrelerar väl med min utbildning och en heltidslön till hade inte gjort ont. Återkommer om VAD det är för jobb när jag vart där och vågar uttala mig.

Nu håller min fru på att göra sig fin, eller "provgörsigfin" inför morgondagens fest, hon blir MYCKEt fin, Och jag kommer i egenskap av hovfotograf i morgon att kladda på henne så ofta jag kommer åt, det är min rätt som fotograf/Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0