Motmedel

Nää Anna, jag kissade inte, jag bajsade. Hur som helst så har vår minifamilj drabbats av någon konstigt. Det luktar sumpgas i lägenheten varhelst man vänder sig, ingen tycks erkänna något och det är lögn i helvete att utröna var det kommer ifrån, men jag har mina misstankar. 

Själv vart jag i vanlig jävla oordning inte full igår, spriten räckte bara till lilla frugan och vi tjänar ju alla på om hon är full. Men det var väldigt trevling ändå. JAg börjar dock få lite panik över att Anna har aktiverat sin stab samt att de ska ut och kolla på klännigar och välja blommor and shit. Jag vet knappt vilka som min stab är! Hur får man reda på sånt? vart står det? Hur som helst jag ska sparka liv i mina gamla hoodmänniskor, måste bara lura hit dom på något sätt så vi kan göra killplaneringen./Patrik 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Intifadan är ingenting att oroa sig för, eller jo, förresten. Muhajedin samlar styrkorna.

2008-10-05 @ 14:41:27
Postat av: Patrik

Dom når oss inte så här långt norrut....

2008-10-05 @ 19:00:23
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om pucken inte kommer till Mohammed, får Mohammed lära sig åka skridskor.

/Khalifen

2008-10-05 @ 21:11:21
Postat av: Patrik

Vem är Chaliff.

2008-10-05 @ 22:47:23
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0