Måndag morgon

Då är det måndag igen, dessa rutiner skrämmer mig mer än hundar i kläder. Ska ner till vårdcentralen idag för provtagning, det tog bara 2,5 veckor att få komma dit, inte illa Umeå. Sen är det väl jobbsökardags igen, har utökat mitt sökområde lite, rent geografiskt alltså. Under dagen ska även en av butikscheferna ringa mig angående jobb i morgon. Eventuellt så ska jag få två heldagar här i veckan, det hade fan inte gjort ont, dels så kanske man hinner lära sig något och dels så tjänar man lite pengar.

Nää nu ska jag göra mig fin, ska ju ut å powerwalka idag igen/Patrik

Kommentarer
Postat av: Anna

Aa, men näe... Här får man ju inte reda på nånting

om hur er dag varit....... suck

2008-10-06 @ 19:47:55
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0