Kom alla mina kolhyderater

Nu har jag jobbat sisådär lagomt mycket idag. Somnade en stund efter lunchen vilket jag tror aldrig hänt faktiskt! Så ett litet presentpodie, lite butiksgenomgång och mest myspys på kontoret gjorde dagen skön. Karln har fått för sig att vi ska äta pannkakor idag vilket känns väldigt bra det med. Kolhyderater till folket. Syrran och jag körde GI ett bra tag och det fungerade verkligen och i somras var jag en smärt och vacker liten flicksnärta. Nu när jag ändå kommer att förvandlas till någon size större (förnekelse), välkomnar jag åter the carbs in i mitt liv.

Fast en kraftpromenad står faktiskt även på agendan så helslapp är jag inte. Än...

Vidare kanske vissa saker lossnar i sinom tid för oss. Och då pratar vi inte bara olika sorters fogar utan mer jobbmässigt. Men det kan vi inte förtälja mer om ännu. To be continued helt enkelt... //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0