Kattnappning



Vi kom på en ny affärside, sno husdjur och lämna in dom till polisen, then sit back å håva in belöningen. Vår stalker från igår hade inte gett upp oss och i morse så väckte den oss genom att hoppa mot balkongdörren som den värsta Mad Dog'en. Vi släppte in den å gav den en (1) sorts fisk som var över sen igår. Den åt som fan, sen kom anna och Katten ihop sig då den tyckte att det var lämpligt att vässa klorna på soffan. Anna vann den kampen, jag fick nog och ringde Mässingen och sa att vi kommer in med en ungdommsbrottsling som just gjort sig skyldit till skadegörelse. Eftersom jag pratar polisianska flytande så gick det strålande.

Utöver det så har jag hittat en radiokanal som bara kör old school Hip Hopp!! Så ni kan haja att jag är the nöjd denna dag. Nu till vardagen som består av att titta på snön samt söka jobb. Totalt vart det 4 jobb sökta igår, får se hur det går idag/Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0