Igen då

Uppe med frugan för att se till att hon kommer iväg, hon ska göra en dagstur till Sundsvall, typ 30 mil enkel resa. Själv ska jag väl vara så där produktiv och duktig idag, ska söka jobb på förmiddagen sen kl 1200 ska jag infinna mig på jobbet. Ska vara själv i butiken för första gången idag. Lite scary men det går nog bra då jag är fantastisk. Med dom jobben jag sökte i går så finns det en chans att jag antagligen blir personalansvarig på en firma eller servicekonsulent på karamellkungen. Som sagt, jag söker det mesta nu mera.

Fick en fråga igår om svensexan kommer att kombineras med kanoten -09. Det gjorde mig lite orolig, en 4-5 dagars svensexa en till två månader efter vi har gift oss låter både farligt och galet. Men detta tyder på att det finns en process som pågår söder över, och det är skoj.

Snackade med en Stockholmarjävel till i går, han kommer eventuellt upp om några veckor, det skulle vara najs att få guida någon runt på etablisemangen här. Få se hur det fortlöper/Patrik

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Nej Patrik, vi är inte ekonomer.. Men min pojkvän är, så jag måste låtsas att jag åtminstone vet såna där enkla men viktiga saker - för husfriden du vet.

2008-10-07 @ 08:50:31
URL: http://jamilllas.blogg.se/
Postat av: Patrik

Ah, det förklarar en del, förutom hur du nu kan ha gängat dig med en ekonom..

2008-10-07 @ 10:40:39
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0