Dagen som sådan

Jo då, idag så har jag inte sökt jobb, mest eftersom det inte fanns något jobb att söka. Däremot slet jag jag hårt i tre timmar.
Stackars mig, en annan som slet idag är min fru som kom hem nyss efter en 16 timmars arbetsdag.

Jag har inte gjort något skojs så nu får min fru ta över/Patrik.

...såååå...På nåder får jag då forsätta blogginlägget. Ja, alltså nyss hemkommen från en fabouluse 16-timmars dräpardag. Ont som en dåre i ryggen, trött som ett aber och jävligt småirriterad på alla trevliga människor som behagar köra bil i svartaste mörkret med hellyset på vid möte med annan bil (läs BMW 320 touring). Mina ögon dog i kväll. både en och femton gånger.

Annars händer inget spännigande, telefonen ringer som vanligt oavbrutet på dagarna och gott om jobb är det inte ett dugg ont om för tillfället. Därför bör jag väl knuffa ner mig själv i sängen och sova några timmar så att jag snart kan stiga upp och jobba lite. GNATT//Anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0