Bullfest

Då har vi på två dagar käkat upp två bullpåsar, eller två tredjedelar av en hel sats bullar. min mage har börjat krångla, och vad för Anna värre är så har den börjat göra sig av med överflödiga gaser. Men vad fan ska man göra när dom är sååå goda? Har fått lite kommentarer kring just mina bullar, och alla tycks komma ihåg hur dom knäckte alla andras bullar.

Idag lyser solen och vi ska på utflykt till havet, Umeå är tydligen en kuststad upptäckte jag när jag kollade på kartan. Vidare ska vi under helgen tvätta BMWn och ev skifta till vinterdäck på den. Vi ska pröva att sätta ut den till försäljning, hoppas på att bli av med den så vi kan sänka lite fasta kostnader, nån som vill köpa?/Patrik

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0