Åter

Då är man hemma igen, efter en så där 64 mil i volvon. Summering av veckan kommer i bilder så fort jag hittar kameran men två dagar arbetade är ju alltid något. Värre var det med magen och Stockholmsångesten, men som sagt, så fort jag kom norr om Uppsala så mådde jag bättre igen. Vill inte riktigt erkänna mig som Stockholmare eftersom jag inte bor där och inte heller VILL bo där men folket här ser mig inte heller som norrlänning, så vad är jag? Oklart men om definitionen av en norrlänning är någon som bor i norrland så blir det ju lätt.

Lite roliga saker hände på jobbet iaf och en ny öppning till jobb här uppe infann sig. Återkommer även med det, nu väntar tandborstning and shit. I morgon ska jag bege mig på en liten tripp till Luleå och tillbaks för att hämta min kära fru som har jobbat omkull sig där i veckan/Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0