Tänkvärda tankar

Sitter och försöker hetsa igång mitt gamla kompisgäng via vår mailkedja, vi är nu bestående av småbarnsföräldrar och övervintrade ungdommar men vi brinner för dumheter så fort vi kommer hemifrån. Vi har 4 år i rad träffats och paddlat kanot med varierande resultat och till nästa år så har vi snackat om allt ifrån hästridning till vikingablot medels husbil. Tänkte här ta hjälp av er dear lyssners (på svengelska), vad skall vi hitta på för dumheter?

Vi är snåla, glada och ofta berusade med mer vilja än kondition. Aktiviteten borde hålla på 3-4 dagar och inte kosta mer än 2000 pix per skalle. Goda förslag belönas rikligt givetvis.

I morgon skall jag jobba och där passa på att hitta lämpliga kläder till det stundande brölloppet (inte vårt so chill). Därefter ska jag bli kontaktat av Henry som vill hyra ut sin parkeringsplats åt oss så att Drivan äntligen kan få en egen stolpe. En vanlig dag mao. På torsdag kväll är det avfärd mot sundsvall där lilla gumman huserar. Vi drar sen vidare till Vallsta By i Hälsingland för alkohol (inte Anna, haha) och otukt. Nu väntar den tomma sängen på min späda flickkropp/Patrik

Kommentarer
Postat av: fröken Frisk

Har hört att Vallsta är en fantastiskt vacker liten by belägen centralt i Hälsingland. Ha så trevligt.

2008-11-19 @ 10:55:15
Postat av: Anonym

Jobbar(dvs instruerar)/tränar på medley från och med förra veckan. Innan det var det Tenton i Marieberg.du hade skaffat kort nånstans eller?

2008-11-19 @ 12:02:12
URL: http://leeilas.blogg.se/
Postat av: beda

Vart är alla inlägg??

2008-11-19 @ 13:56:42
Postat av: Stefan

Övervintrad ungdom... Taaack.

2008-11-19 @ 16:48:27
Postat av: Patrik

Ah jag har kort på Medely!!!!

2008-11-19 @ 17:32:19
Postat av: Tina

Vallsta är Hälsingland mitt punk med Stora och små

nallar som går runt husknuten (Björn attack 600m-1km) från tomten, ca 2v sen.

2008-11-19 @ 23:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0