Mm,

Nu är detr två dagar kvar på jobbandet. Ombytta roller, frun har legat på soffan (se: städat och gjort fint) och jag har slitit i butiken. Efter en hård arbetsdag när man bara vill komma hem och pussa frun på pannan så där lagom 1950-tal så har hon avtalat att vi ska åka hem till en kollega som jag precis har jobbat hela dagen med och fika. Men det var ok för jag vart lovad fruktsallad vilket är skadligt gott. När jag kommer dit så hade det ramlat glass och chockladsås in i fruktsalladsskålen och det var egentligen bara banan i den där salladen, men gott var det. Nu är vi hemma och efter en ångande dusch där min skalp genomled en rakning med slö hyvel så är det äntligen sängen som hägrar.

I morgon jobbar jag 12-21 och måndag likaså, sen Värmland - Stockholm/Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0