Dagens hemmafrudilemma.

Nej, jag har fått i uppdrag att bestämma middag. Nu igen... Jag har ju varit überduktig och lagat middagen två dagar i sträck. Det är ungefär vad min fantasi pallar, sedan förväntar jag mig att hotellet har bestämt vad som ätas skall. Nåja, nu är det jag som är hemmafru idag så jag får vackert ta smällen. Patrik fick nämligen för sig att jobba såhär på helgen. Och i veckan tokjobbar vi båda. Om det inte vore för tre långa bilresor i veckan känns livet nästan normalt. Jag ska testa mig själv i veckan och se om jag lyckas med konststycket att sova i min egna säng i en vecka i sträck. Det kommer bli väldigt intressant...

Men åter.. Vad fan ska vi äta??

Kommentarer
Postat av: Empan

Jag frågar varje dag min karl om han har sett kocken jag anställde för längesen, men han dök aldrig upp tydligen, för jämt måste jag stå vid den där jävla spisen, och Marcus också.

Jag hatar vardagsmat.Skönt att höra att det verkar vara likadant överallt runt om i stugorna.

Kul att ni ska ha barn förresten, grattis !

2008-12-15 @ 21:05:49
URL: http://tandfen.blogg.se/
Postat av: Anna

Tackar;)

Jag funderade ett tag på om det var städhjälpen som städat bort våran kock MEN hör och häpna: Även städhjälpen verkar vara spårlöst försvunnen.

2008-12-15 @ 21:34:31
URL: http://lyckliagparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0