En liten gåva


Jag har ju hajjat nu att man bör ge bort sånadärna presenter till pedagogerna på dagis när ungarna går på semester. Och tipsen haglar. En del dåliga, en del sämre. Nä, inte riktigt men det är ju rätt svårt att ge nåt vettigt som inte får kosta semesterkassan för oss.

Så jag kör på den gamla hederliga egoistiska linjen och gör fyra vykort av förra sommarens fina sommarbilder på min dotter (så hon såg ut strax innan hon började på förskolan). Så får det räcka tycker jag. Tänk va en massa skit dom kommer bli överrösta med ändå. Bilder på min dotter - det är iallafall kvalitet!

//Anna, kreatör

Kommentarer
Postat av: susse

Förr i tiden gavs de ägg eller annat dylikt från skafferiet... kanske ska börja med det igen?!

2011-06-09 @ 15:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0