Krimilanvården

Kriminalvården har lite problem, eller problem och problem, fortsätter de med den höga säkerhet de har så kommer de att få problem. Jag vet att många av mina gamla skolkompisar nu jobbar för dem och de är oroväckande i sig, men att jag får information med agendor för personalmöten och information skickat till mig ifrån en avdelning inom aktuell myndighet är knappast acceptabelt för en myndighet som skall syssla med säkerhet.

Men det var intressant läsning./Patrik, nästan värvad vila mail.

Kommentarer
Postat av: Anna

Krimilanvården...... är det nåt

sånt där internt ord som ni i branchen använder???

2010-01-26 @ 19:35:27
URL: http://ionlywish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0