Isas dag i bilder


Söndag. Och när Isa vaknat till gick hon in till oss i vardagsrummet och deklamerade att hon behövde göra ner sig.  -Då får du gå på toan själv. För mor och far tycker att det är på tiden att du tar lite eget ansvar.


Väl på toan överraskade vi Isa, vilket inte var uppskattat då hon var mitt i göra-på-sig stadiet.


Eftersom vi tog så många härliga bilder bad vi Isa ladda upp dom på nätet själv. Vi orkar inte heller vara dom som bloggar hela tiden. Vi är ju faktiskt tre i hushållet nu och då ska alla bidra.


Så Isa får avsluta förmiddagen med att dammsuga hela lägenheten. Nu har hon uppenbarligen bestämt att papapn ska bära runt på henne resten av dagen. Bra arbetsfördelning.

//Stolta föräldrar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha urskööna bilder, och va bra att hon redan börjat att hjälpa till hemma, ni e på rätt väg.

Hursom hon blir ju bara sötare och sötare, så hon brås inte på pappa det är ju ett som är säkert ;-P



Angående Nöff Nöff flunsan som vi säger här så är det lite fall här och där men man ser inga munskydd ute på gatorna iaf om det är bra eller dåligt får väl framtiden utvisa ;-)

2009-09-06 @ 12:59:11
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Magnus

Ja, det var väl faktiskt på tiden att hon börjar ta lite eget ansvar tycker jag. Det är dags för er att sluta agera curlingföräldrar åt henne. Det är bra att få lära sig att ta ansvar och arbeta hårt redan i unga år.

2009-09-06 @ 13:03:32
Postat av: Elin

åh, jag tror jag skickar viktor på kurs hos er..för han har inte lärt sig att man måste hjälpa till hemma. :)

2009-09-06 @ 17:48:46
URL: http://elliinh.blogg.se/
Postat av: Tesse

Hahahahaha, jag tror att ni hade lite att göra??? Helhärliga bilder...

2009-09-07 @ 21:19:04
Postat av: Maria Westh

Hahaha vilka roliga bilder :)

2009-09-08 @ 10:15:33
URL: http://alskadestaffar.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0