Äpplet

Vad vill de som lägger upp samtliga böcker till kursen på bänken framför sig när de är på föreläsning? Jag har aldrig sett någon som i ett infall mitt under pågående föreläsning slå upp något som föreläsaren talar om. Inte heller vet jag att man får bättre betyg av att bära runt på 4-5 böcker då man är på väg till föreläsningen. Är det här en modern tappning av "äpplet på katedern"?

Min mer subtila tappning av samma fenomen gick idag ut på att samtala med föreläsaren angående mitt geniala upplägg inför eximinationen. Jag fick in fraser som, "litteraturen verkade som en katalysator", "jag upplever en inkongurens mellan det kommunicerade och det faktiska skeendet". Får jag inte VG nu så vet jag inte hur det där äpplet skall se ut!/Patrik, lite smartare.

Kommentarer
Postat av: Anna

VG men har inte ni samma betygsystem som vi har???

Här är det siffror, IGEN.....

Men det hinner väl ändras iof



;-D

2009-09-07 @ 20:50:32
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

Nope, här är det IG, G eller VG som gäller.

2009-09-07 @ 21:10:37
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0