Under tiden på riksväg 45

På väg till jobbet på mornarna så är det mörkt, men i morse så lystes mörkret upp av div blåljus. En lastbil med plank hade gått omkull, inte i en kurva utan på den rakaste delen av denna kurviga väg. Som gammal huvudstadsbo så hade jag en trivsam stund då jag tänkte hur sällan jag behöver köa nu för tiden. Det gäller ju att se det fina i allt (urk).

Sen på vägen hem, återigen i mörkret så hade det fått för sig att det skulle regna som fan. Vilket medförde att hälften av alla Jävla dårar glömmer att blända av då de kör bakom en. Den andra hälften vet inte/or just don't give a fuck om att man endast får ha ETT par vita ljus framåt åt gången. Detta inkluderar dimljus, extraljus och helljus. Jaa jag vet att ni som kör runt på så sätt är väldigt stolta över era dimljus och att ni tycker det ser jävligt fräckt ut att rulla runt så. MEN, det är rätt puckat, ungefär som att skita i att blända av. Så alla som känner sig träffade, hör av er till mig så skall jag visa vart man stänger av dimljuset, alt slå sänder dem åt er./Patik, bländad.

Kommentarer
Postat av: Tina

Skönt att stockholms stressen / agg av tagit lite iallafall.

2009-11-30 @ 22:26:53
Postat av: Patrik

Mm det går framåt, inte fort men framåt.

2009-12-01 @ 14:11:40
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0