Jag är och förblir ett barn

Andra dagen på rad som jag handlar lunch på frugans kort. Det är den där gamla modellen av system där
de drar ut ett kvitto som man måste singera. Jag finner det galet töntigt att man måste singera kvittot. Missförstå mig rätt, hade det faktiskt skett en koll varje gång om vem som äger kortet och vem som handlar på det
så hade ingen varit gladare än jag. Detta då jag har en soft spot för säkerhetstänkande. Men nu är det mer att man måste skriva någonting för skrivandets skull. Så igår hetter jag Von Bismark och idag Rudolf Hess. Vet inte riktigt varför det blir ett nazittema, kanske för att det är så absurt./Patrik, in Sunne  

Kommentarer
Postat av: Anna

Har aldrig heller fattat det där med signaturen, men tack för tipset, nu ska jag heta massa roliga saker ;-P

2009-11-06 @ 17:56:48
URL: http://ionlywish.blogg.se/
Postat av: Anna

Hallååååååå! HoHo, någon här...?

Bror, ville bara säga att Bror på Ön skrivit en kommentar till dig på min blogg under rubriken När pikar det?



Ho Ho

2009-11-06 @ 20:05:43
URL: http://ionlywish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0